زمان جاری : شنبه 16 تیر 1403 - 2:35 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 255
نویسنده پیام
saeed_tadayon آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضویت: 14 /6 /1391
محل زندگی: اصفهان
شناسه یاهو: saeed_tadayon@yahoo.com
تعداد اخطار: 1


در آمد 1000$ شاید هم 2000$ در ماه داشته باشید

NeoBuxچیست ؟

نئوباکس یه سیستم آنلاین رایگان برای کسب در آمد اینترنتی و برای تبلیغات هستش که صدها هزار کاربر از سرتاسر دنیا از اون استفاده میکنن.بعضی افراد برای نمایش تبلیغاتشون توی این سایتها به این سایتها پول میدن در حالی که بخش عمده کاربران این سایت (مثل من و شما) به راحتی با کلیک کردن روی این تبلیغات و تماشای یک صفحه برای چند ثانیه کسب درآمد میکنن.

به محض مشاهده یه تبلیغ یه مبلغ از پیش مشخص شده ای (بسته به نوع عضویتتون و نوع تبلیغات) در حسابتون دریافت میکنین که میتونین اون رو فورا به محض رسیدن موجودی به حداقل 2$ برداشت کنین.

شما میتونین با ارتقا نوع عضویتتون به طلایی ، زمرد ، یاقوت ،... تا نهایی و همینطور با اجاره زیرمجموعه از خود سایت یا زیر مجموعه گیری مستقیم (معرفی زیر مجموعه توسط خودتون به سیستم ) درآمدتون رو افزایش بدین.

این سیستم یه سیستم برنده برنده هست یعنی همه تو این روش به یه شکلی سود میبرن ، اونی که پول برای تبلیغاتش میده بازدیدکننده های سایتش زیاد میشن ، خود سایت هم که از این تبلیغ کننده ها پول میگیره و ما هم که یه پورسانتی از پول تبلیغ کننده ها رو دریافت میکنیم.

همه چیزی که نیاز دارید یه ماوس و کامپیوتر با دسترسی به اینترنته.

شما نیاز به هیچ سرمایه گذاری برای شروع ندارین هر چند میتونین برای تسریع کار سرمایه گذاری کنین همه چیزی که نیاز دارین یه کم تلاشو یه کم صبره ،همین.

پس همین حالا شروع کنین

خیلی خب قبل از اینکه بخوایم وارد بحث آموزش بشیم بذارین یکم براتون از اعتبار این سایتNeo Buxکه میخوام آموزشش رو بذارم بگم.

اول از همه بگم که من خودم اول که وارد این کار شدم بدون هیچ تحقیقی تو سایتهای مختلفی ثبت نام کردم که اکثرشون کلاه بردار بودن ، ولی خب یه تجربه ای بدست آوردم که ارزشش رو داشت ، اونم اینه که دیگه هیچ وقت بدون تحقیق هیچ کاری رو انجام نمیدم پس از شما هم میخوام که قبل از اینکه به مطالب من اطمینان کنین خودتون یه تحقیقی در مورد سایتNeoBuxبکنین ،برای اینکار هم بهترین کار استفاده از موتور جستجوی گوگله ، کافیه توی گوگل سرچ کنین :NeoBux is scam?یاNeobux scamیا عباراتی مشابه ، بعد مطالبی که میاد رو بخونین تا مطمئن بشین که این سایت کلاهبرداره یا نه. اگه تو سایت دیگه ای هم میخواستین ثبت نام کنین میتونین از همین روش استفاده کنین.

یه روش دیگه هم اینه که به سایت زیر برید و لیستElite sitesرو بررسی کنین ، وظیفه این سایت بررسی سایتهایPTCو ارائه دلایل برای معتبر یا نامعتبر بودن این سایتهاست.

http://ptc-investigation.com/Elite.aspx

آموزش تصویری ثبت نام درNeoBux :

1. روی بنر زیر کلیک کنین تا به سایتNeoBuxبرین یا بر روی neobux کلیک کنید:

2. در بالای صفحه سمت راست رویRegisterکلیک کنید.

3. صفحه زیر نشون داده میشه.

4. کادرها را به شکل زیر پر کنین:

Username:این نامیه که شما برای ورود به اکانتتون استفاده میکنین همچینین این نام در فرومهای سایت هم به نمایش گذاشته میشه ، نام کاربریتون میتونه از حروف یا اعداد یا ترکیبی از این دو باشه ولی اولین کاراکترش باید حرف باشه نه عدد.

پیشنهاد من اینه که ترکیبی از هر دو تاش باشه وبه نظرم اسمتون رو هم برای نام کاربری انتخاب نکنین.

Password:این پسوردیه که شما برای ورود از اون استفاده میکنین.

Password Confirmation:همون پسورد رو دوباره وارد کنین.

Email:یه ایمیل فعال وارد کنین ، از این ایمیل برای تائید و فعال کردن اکانتتون استفاده میشه.

به نظر من ایمیل شخصیتون رو وارد نکنین و یه ایمیل با همون نام کاربری که برای ثبت نام تو این سایتها استفاده میکنین استفاده کنین چون ممکنه گاهی ایمیلهایی از طرف این سایتها بیاد و این ایمیلها با ایمیلهای شخصیتون قاطی میشه ، در ضمن چون با ایمیل شخصیتون تو کافی نت و جاهای دیگه هم ممکنه وارد بشین امنیتش کمه و میتونن با هک کردن ایمیلتون به راحتی پسوردهاتون توی این سایتها رو بدست بیارن،و در ضمن تو کافی نت یا جاهای عمومی به این حسابها و ایمیل این حسابها وارد نشین.

برای اینکه نخواین یوزر و پسوردهای زیادی رو حفظ کنین بهتره که تو همه این سایتها از یوزر و پسورد یکسانی استفاده کنین ، ولی راه بهترش استفاده از نرم افزارroboformهست که آموزشش رو تو پستهای بعدی میذارم.

AlertPay/PayPal Email:اینجا باید ایمیل حسابAlertPayیاPayPalتون رو وارد کنین .بعدا هم میتونین اونو عوض کنین پس اگه هیچ کدوم از این حسابها رو ندارین همون ایمیل بالایی رو وارد کنین من تو پستهای بعدی در مورد باز کردن حساب آلرت پی و تایید اون براتون توضیح میدم و شما هم فعلا تا موقعی که قصد برداشت پول نداشته باشین به این حساب نیازی ندارین.

Referer:اینجاusernameکسی که نئوباکس رو بهتون معرفی کرده وارد میکنیم

( 736165656474616461796F6Eرو توی این کادرCopy/Pasteکنین).

Birth Year:سال تولدتون رو به میلادی اینجا وارد کنین. مهمه که از سال تولد واقعیتون استفاده کنین وگرنه موقع پرداخت ممکنه به مشکل برخورد کنین.برای اونایی که سال تولدشون رو به میلادی نمیدونن فقط کافیه که سنتون رو از تاریخ سال میلادی فعلی (فعلا 2011)کم کنین مثلا من 20 سالمه پس2011-20=1991سال تولد میلادیمه.

Verification Code:حروف نمایش داده شده در تصویر رو برای تایید اینکه شما انسان هستین وارد کنین.

تیک گزینه آخر رو هم برای تایید قوانین سایت بذارین و رویContinueکلیک کنین.حالا یه صفحه دیگه براتون میاد برای تایید اینکه آدرس ایمیلی که وارد کردیم واقعیه.

5. حالا یه ایمیل براتون میاد که باید از توی اونValidation CodeروCopyو در صفحه ای که باز شده بود وارد کنین و دوباره اون حروف نمایش داده شده توتصویر رو هم وارد کنین و رویFinish Registrationکلیک کنین ، به محض فعال سازی میتونین وارد حسابتون بشین و شروع به کسب درآمد کنین.

 

اموزش تصویری و ثبت نام در سایت نئو باکس (درامد اینترنتی)

من لینک مستقیم سایت قرار می دهم

ابتدا پس از ورود به سایت بر روی کلمهneobux کلیک کنید

 

عکس اول:

 

عکس دوم:

 

عکس سوم:

 

عکس چهارم :

 

 

 

 

عکس پنجم :

 

در صورتی که برای اولین بار به حساب خود وارد میشوید و یا آنرا فعال نکرده این قسمتsecondary passwordرا خالی بگذارید.

 

کلیک کردن تبلیغات (کار اصلی شما در این سایت )

 

این آموزش شامل 6 عکس میباشد ، در صورت باز نشدون آنها صفحه را رفرش کنید(از نو باز کنید). برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ تر روی آنها کلیک کنید

 

کل مراحل دیدن یک تبلیغ کمتر از 1 دقیقه وقت میخواهد !

 

 

 

نکته مهمی که باید بهش توجه کنید اینه کههیچوقتدر یک زمان بر روی 2 تبلیغ با هم کلیک نکنید و تا زمانی که دیدن یک تبلیغ به پایان نرسیده به سراغ تبلیغ بعدی نروید. در غیر این صورت توسط سیستم به عنوان متقلب شناخته میشوید و حساب شما به حالت تعلیق در میاد.

 

عکس اول :

 

عکس دوم :

 

عکس سوم:

 

 

 

 

 

 

عکس چهارم

 

عکس پنجم :

 

عکس آخر:

 

 

 

 http://etejarat.rzb.ir


شنبه 01 مهر 1391 - 22:42
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nayyny آفلاین



ارسال‌ها : 69
عضویت: 16 /6 /1391
محل زندگی: نایین
سن: 15
شناسه یاهو: devil.jin9082
تشکرها : 4
تشکر شده : 1
پاسخ : 1 RE در آمد 1000$ شاید هم 2000$ در ماه داشته باشید

خواهشا تبلیغ نزارید از ادمینم خواهش میکنم حذف کنن


امضای کاربر : از جومونگی بگم که شده سمبل رشادت
ایران براش شده صندوق تجارت
پس هنرمند وطن الان کجاس؟نیس؟
اون تو زیرزمین میخونه چون که مجاز نیس


یاس از چی بگم
چهارشنبه 05 مهر 1391 - 15:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :